Bądź widoczny w sieci
Tworząc swoją stronę, nie możesz lekceważyć potęgi działań SEO. Zadbaj z nami o widoczność swojej witryny, pnąc się w górę wyników wyszukiwarki Google. Długofalowa inwestycja w pozyskiwanie ruchu organicznego sprawi, że efekty przerosną Twoje oczekiwania!
Wszystko o optymalizacji i pozycjonowaniu w Google. Czym jest SEO?
Search Engine Optimization to nic innego, jak szereg działań, których celem jest zoptymalizowanie strony internetowej dla wyszukiwarek internetowych. Efektem podejmowanych decyzji jest wyższa pozycja w wynikach organicznych, dzięki czemu możemy pozyskać bezpłatny, lecz niezwykle kaloryczny i wartościowy ruch. Słowa kluczowe, na które chcemy się pozycjonować, powinny być nierozerwalnie związane z profilem naszego biznesu oraz strategią marketingową.
Umiejętności mierzone wynikami
Każda współpraca z naszą agencją opiera się na indywidualnych wskaźnikach biznesowych. Określając odpowiednie cele oraz KPI jesteśmy w stanie na bieżąco śledzić postęp i efekty naszych działań z klientami.
Umiejętności mierzone wynikami
Każda współpraca z naszą agencją opiera się na indywidualnych wskaźnikach biznesowych. Określając odpowiednie cele oraz KPI jesteśmy w stanie na bieżąco śledzić postęp i efekty naszych działań z klientami.
Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim.
Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim.
Pozycjonowanie
Dobrze przygotowana strategia marketingowa w połączeniu z konsekwentną realizacją działań oraz cierpliwością to podstawa sukcesu. W naszej agencji skutecznie łączymy działania na stronie (on-site) z pozycjonowaniem poza stroną (off-site).
Wyszukiwarka Google opiera się na algorytmach, które skanują oraz indeksują strony wg wewnętrznych wytycznych. Efektem działań zgodnych z algorytmem jest wyższa pozycja w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych słów kluczowych.
Tworzymy treści, które są nie tylko unikatowe, lecz również wartościowe dla potencjalnego odbiorcy. Pomożemy Ci również zadbać o techniczny aspekt strony, który jest również istotny dla obowiązujących algorytmów.
SEO przynosi korzyści długofalowo – początkowe nakłady zwrócą się z nawiązką w dłuższej perspektywie, niż np. kampanie PPC. Bazując na ruchu organicznym nie zapłacisz za przejścia na witrynę. Co więcej, wiele contentu możesz tworzyć relatywnie niskim (lub nawet zerowym) kosztem.